تبلیغات
فایل تیوب - معرفی و دانلود فایل کامل پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر 29 اسلاید

فایل تیوب

پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر 29 اسلاید

  • پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر 29 اسلاید
    پاورپوینت مدیریت  کیفیت فراگیر 29 اسلاید دسته: پاورپوینت
    بازدید: 2 بار
    فرمت فایل: zip
    حجم فایل: 27 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 29

    دانلود مدیریت کیفیت فراگیر 29 اسلاید تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر 29 اسلاید مقاله مدیریت کیفیت فراگیر 29 اسلاید مدیریت کیفیت فراگیر 29 اسلاید

    قیمت فایل فقط 6,600 تومان

    خرید

    نوع فایل:  ppt _ pptx

    ( قابل ویرایش )


     قسمتی از محتوی متن پاورپوینت :

    تعداد اسلاید : 29 صفحه

    TQM مدیریت کیفیت فراگیر تعریف با سه کلمه زیر سر و کار داریم : TQM در تجزیه لغت فراگیر: نشان دهنده همه گیر بودن آن است کیفیت: درجه تطابق کالای تولید شده یا خدمت ارایه شده با نیاز مشتری بیان می کند مدیریت: فن –هنر- یا روش اداره کردن –کنترل کردن و.
    .
    .
    است .
    هدف فراهم آوردن محصول با کیفیت برای مشتریان است که انجام این کار افزایش بهره وری و کاهش هزینه را در بر دارد با کیفیت بالاتر محصول و قیمت کمتر آن موقعیت رقابتی در بازار بهبود می یابد تاریخچه در سال 1924 شوهارت از شرکت آزمایشگاههای تلفن بل یک نمودارآماری برای کیفیت متغیرها ی محصولات ارایه شد.
    از این نمودار به عنوان نقطه شروعی برای کنترل SQC کیفیت آماری نام برده میشود .
    در سال 1950 ادوارد دمینگ چند دوره سمینار در مورد روشهای آماری برای مهندسان زاپنی ارایه داد.
    زاپنی ها با استفاده از این مفاهیم استانداردهایی را برای کیفیت وضع کردند به هر حال رنسانس کیفیت در مورد محصولات آمریکایی در حال منتشر شدTQM اجرا بود در میانه دهه 1980 مفهوم اصول هشت گانه مدیریت كیفیت اصل 1- تمركز بر مشتری اصل 2- رهبری اصل 3- مشاركت كاركنان اصل 4- رویكرد فرایندگرا اصل 5- رویكرد سیستمی اصل 6- بهبود مستمر اصل 7- تصمیم گیری بر مبنای اطلاعات واقعی اصل 8- روابط با تامین كنندگان براساس منافع دوجانبه 1- رهبری نقش مدیر ارشد کیفیت امری همگانی است و برای اجرای آن همگان مسوول هستند به ویزه مدیر ارشد ومدیر ارشد اجرایی شورای کیفیت برای اینکه بتوان کیفیت را به صورت فرهنگ در آوردنیاز به انجمنی داریم که رهبری وهدایت رابر عهده گیردشورای کیفیت به منزله موتور محرک خواهد بود بیانیه های کیفیت بیانیه بینش سازمان منظور آن است که در طول 5 یا 10 سال آینده می خواهیم سازمان چگونه به نظر آید بیانیه ماموریت سازمان ما که هستیم؟
    مشتریان ما که هستند؟
    ماچه کاری انجام میدهیم؟
    2- تمرکز بر مشتری درک مشتریان از مفهوم کیفیت جامعه کنترل کیفیت آمریکا بر روی مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر مشتریان در انتخاب کالا تحقیق کرده وآن را بدست آورده است: 1-عملکرد کالا 2- ویژ گیهای کالا 3-خدمات مربوط به کالا 4-ضمانت کالا 5-قیمت کالا 6-اعتبار موسسه تولید کننده کالاا عملکرد کالا در دسترس بودن کالا قابلیت اطمی

    دریافت فایل بعد از پرداخت

    قیمت فایل فقط 6,600 تومان

    خرید

    برچسب ها : دانلود مدیریت کیفیت فراگیر 29 اسلاید , تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر 29 اسلاید , مقاله مدیریت کیفیت فراگیر 29 اسلاید , مدیریت کیفیت فراگیر 29 اسلاید

نظرات() 
gertrudepresume.hatenablog.com
چهارشنبه 18 مرداد 1396 06:53 ب.ظ
Hi there it's me, I am also visiting this site regularly, this web site is really fastidious and the users are in fact sharing fastidious thoughts.
Foot Complaints
دوشنبه 16 مرداد 1396 02:13 ب.ظ
This is really attention-grabbing, You are an overly professional blogger.
I have joined your rss feed and look forward to in quest
of more of your magnificent post. Also, I've shared your
website in my social networks
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
  • آخرین پستها

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :